En korrelationsstudie

Bland icke existerande kausala samband försöker jag bilda mig en uppfattning om hur allting ter sig – hur allting ligger till. Jag har lust att börja ljuga, men även om sanningen gör ont måste jag möta den i vitögat. Detta har fortskridit länge nog. Jag är fast och jag har inte tid, för framtiden kan inte vänta – jag måste hinna med.
Snälla, vi löser det här och åker iväg.
Bland icke existerande kausala samband försöker jag bilda mig en uppfattning om hur allting ter sig – hur allting ligger till. Jag har lust att börja ljuga, men även om sanningen gör ont måste jag möta den i vitögat. Detta har fortskridit länge nog. Jag är fast och jag har inte tid, för framtiden kan inte vänta – jag måste hinna med.
Snälla, vi löser det här och åker iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0