VAD ÄR DET VI GILLAR?!
UTEKVÄLL I STOCKHOLM
Folk tror: att du vart och festat i Stockholm
Faktiska sanningen: du missade sista tåget hem, hade inte råd med hotell och spenderade därför kvällen på plattan.
FOTOUPPLADDNING PÅ SAFTIG NOTA
Folk tror: att du har råd att laxa på krogen
Faktiska sanningen: tidigare samma kväll taggades du och 24 andra kring samma flaska. Enkel matematik. Summan/25= 15.50kr
BEACH 2012
Folk tror: att du deffar stenhårt på gymmet
Faktiska sanningen: inte många reps gjorda med tanke på din höga FB-aktivitet under given timme.
TACK FÖR IGÅR BRORSAN. DET VAR MAAAGISKT!
Folk tror: att du är home boy med ägarna på ditt favorit-hak
Faktiska sanningen: en av de mest kända övertalningsprinciperna lyder såhär ”Framstå som en nära vän till din kund och få henne/honom att tro att ni har någonting gemensamt. Såld! Klirr i kassan!”
NY PROFILBILD
Folk tror: att du är skitsnygg
Faktiska sanningen: när du vistas på stan är det ingen som känner igen ”dig” och undrar vem som poserar på din profilbild.
LISTAN BEHÖVER INTE GÖRAS LÅNG. SAMMA FOLK. SAMMA GREJ. INGET NYTT NÅGON HELG!