un angel

För mig har du alltid varit störst. Det har aldrig funnits någon lika bra som du.


Jag minns alla gånger jag kramat dig. Älskat dig, men det jag minns allra mest är när jag såg dig i ögonen och hoppades på att våra stunder tillsammans aldrig skulle ta slut. Även om jag visste att detta kunde vara det sista ögonblicket jag skulle få dela tillsammans med dig.


För mig har du aldrig varit en klippa. Aldrig förrän nu. Jag har aldrig tidigare förstått din storhet – jag har alltid bara vetat och känt att du varit stor, och det har, för mig, varit skäl nog till att älska dig mer än livet. Ibland behöver man inte alltid förstå för att veta.


Du har dock växt i takt med tiden som gått och idag kan jag också förstå vem du var, och inte bara hur du var. Jag kan säga att jag är glad att jag valt att älska dig så som jag gjort, för det finns ingen, och har aldrig funnits någon, som varit lika bra som du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0