VAD ÄR DET VI GILLAR?!



UTEKVÄLL I STOCKHOLM

Folk tror: att du vart och festat i Stockholm

Faktiska sanningen: du missade sista tåget hem, hade inte råd med hotell och spenderade därför kvällen på plattan.

FOTOUPPLADDNING PÅ SAFTIG NOTA

Folk tror: att du har råd att laxa på krogen

Faktiska sanningen: tidigare samma kväll taggades du och 24 andra kring samma flaska. Enkel matematik. Summan/25= 15.50kr

BEACH 2012

Folk tror: att du deffar stenhårt på gymmet

Faktiska sanningen: inte många reps gjorda med tanke på din höga FB-aktivitet under given timme.

TACK FÖR IGÅR BRORSAN. DET VAR MAAAGISKT!

Folk tror: att du är home boy med ägarna på ditt favorit-hak

Faktiska sanningen: en av de mest kända övertalningsprinciperna lyder såhär ”Framstå som en nära vän till din kund och få henne/honom att tro att ni har någonting gemensamt. Såld! Klirr i kassan!”

NY PROFILBILD

Folk tror: att du är skitsnygg

Faktiska sanningen: när du vistas på stan är det ingen som känner igen ”dig” och undrar vem som poserar på din profilbild.

 

 

LISTAN BEHÖVER INTE GÖRAS LÅNG. SAMMA FOLK. SAMMA GREJ. INGET NYTT NÅGON HELG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0